2016-10-10 18:16:34 Tarihli Gezi Yazım

Bu Turlarımızda Sizde Yer Almak ve Keyifli Vakit Geçirmek İstiyorsanız Turlarımız Bölümünü İnceleye Bilirsiniz.

Kuwait.. Sabah 04.15 uçağı ile 3.45 dakikalık yolculuğun ardından 8’de uçağımız indi. Uçakta tek açık biz ve hostesler idi.. ilk olarak Kapalı çarşı ile güne başladık, ardından otelimize yerleştik civar yerleri gezdik. Başkent Kuwait City çok dağınık bir yerleşim ve yürüyerek gezmenin imkanı yok. Düğünlerin yapıldığı saraya gittik ve o anı hayal ettik.. Kocaman, muazzam bir saray idi. Hükümet binasını gördük. Kuveyt’in en büyük alışveriş merkezinde mola verdik. Elektronik burada çok uygun fiyat.
Genelde erkekler beyaz elbise, kadınlar ise siyah çarşaf giyiyor. Yalnız aşırı bakımlı ve makyajlı bayanlar, hatta otururken kara çarşafın içinde dar kot pantalon ve pamuk şekeri pembesi renginde yüksek topuklu ayakkabılarını gördüm çarşafının arasından. Yüzünde ise sadece gözleri açık. Oje ve uzun tırnak modasına uyuyorlar. Kuveytde turistlerde aşırı açıklık (mini vs) yasak ama kendi kadınları araba kullanabiliyor, özgürler (oje, giyim vs) Suudi Arabistan gibi değil. Sinema, tiyatro, eğlence klubü, alkol gibi şeyler yasak olduğundan alışveriş merkezleri çok güzel. Son olarak halkı ise 10-14.00 arası sadece çalışıyor. Bonus: Arap erkekleri çok yardım sever ve geneli ingilizce biliyor..

Daha Fazlası İçin

Sosyal Medyada Paylaşın
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestEmail this to someone